Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



Localizare

Hotelul Albatros Aqua Park Resort 4* se afla localizat in statiunea Hurghada, la 15 minute distanta de Aeroportul International din Hurghada si la 20 de minute distanta de centrul orasului. Hotelul se afla pozitionat in spatele hotelului din acelasi lant, Beach Albatros Resort, la 500 m distanta de plaja.

Facilitati hotel

Hotelul Albatros Aqua Park Resort 4* are urmatoarele servicii si facilitati: receptie 24h, lobby, restaurantul principal Mediterranean, 2 restaurante a la carte, 2 snack- baruri, discoteca, baruri, Wi- Fi este disponibil in hotel gratuit, shutlle bus pentru plaja, mini-club, Aqua Parc propriu cu 9 tobogane imense si 4 piscine, centrul Spa al hotelului Beach Albatros Resort, sala de fitness, jacuzzi, baie cu aburi, masaj si tratamente cosmetic, plaja privata unde oaspetii au sezlonguri, umbrele si prosoape gratuit, programe de animatie, spectacole in stil traditional egiptean si international, masa de tenis, volei, terenuri multifunctionale, mini-golf.

SC I TRAVEL SRL | RO 24837484 | J32/ 1938/ 2008 | Licenta turism nr: 1136/19.02.2019 | Brevet 15886/03.11.2009 - DIACONU ELENA DANIELA | M.D.R.T - 0800.86.82.82 | A.N.P.C. - www.anpc.gov.ro

Datorita dinamicitatii domeniului disponibilitatea ofertelor se modifica de la un moment la altul. De aceea ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile. Agentia nu este responsabila pentru eventualele neconcordante care pot aparea intre informatiile privind tarifele si alte detalii din site si informatiile primite in agentie. In aceste cazuri vor avea prioritate, intotdeauna, informatiile primite in agentie.

Touroperatorii au, de obicei, propriile clasificari atunci cand evalueaza o unitate de cazare, daca nu exista alte prevederi. Clasificarile ce sunt afisate in acest website sunt clasificari proprii si sunt o incercare de a oferi o ghidare pentru calitatea generala a proprietatilor din oferta. Clasificarile universale ale touroperatorilor sunt, de obicei, bazate pe constatarile / feedback-ul clientilor si ale senior managerilor din tara si strainatate.

Daca este cazul, evaluarile oficiale sunt date de catre autoritatile din fiecare tara si au tendinta de a da o clasificare corecta bazata pe standardele relative din tara respectiva.